JÄSENYYS

Jäseneksi voit ilmoittautua täyttämällä sukuseuran Jäsenilmoituslomakkeen. Samalla lomakkeella voit tehdä muutos-, ero- ja henkilö kuollut -ilmoituksen. Kannatustukimaksun voi ilmoittaa samalla lomakkeella lisäämällä tekstin Kannatustukimaksu. Ilmoituslomake ohjautuu jäsenvastaavan sähköpostiin. (maire.karvinen05@gmail.com)

Marras-joulukuussa jäseneksi liittyvä maksaa liittyessään vuosijäsenmaksun, joka on voimassa seuraavan vuoden.

Jäsenenä saat alennusta mm. sukukirjan tilausmaksusta. Jäsensivuille toimitetaan jäsenkirjeet ja sieltä voit lukea hallituksen ja vuosikokousten pöytäkirjoja.

Sukuseuran jäsenmaksu on 20 €/vuosi.

Lue säännöt

cropped-selainkuvake.png
Jäsenhakemus

Jäsenilmoituslomake (PDF)